ÁSZF (felhasználási feltételek)

Az online áruházak általános szerződési feltételei

A jelen Általános Szerződési Feltételek („Feltételek”) szabályozzák az Ön, mint vevő és mi, mint eladó jogait és kötelezettségeit a www.futcard.hu weboldalon található webáruházon keresztül kötött szerződéses kapcsolatokban.

Az Ön személyes adatainak feldolgozására vonatkozó összes információt a Személyes adatok feldolgozására vonatkozó szabályzat tartalmazza, amely itt található: https://futcard.hu/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/

Mint bizonyára tudják, mi elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért a Szerződésünkre is vonatkozik, hogy olyan távkommunikációs eszközöket használunk, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy közösen jussunk megállapodásra anélkül, hogy Mi és Ön egyidejűleg fizikailag jelen lennénk.

Ha a Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben a webáruházunkban történő vásárlás során kölcsönösen megállapodtunk, akkor az adott megállapodás a jelen Feltételekkel szemben elsőbbséget élvez.

1. néhány meghatározás

1.1 Az Ár az Ön által az Árukért fizetendő pénzösszeg;


1.2 A Szállítási ár az az összeg, amelyet Ön az Áruk kiszállításáért fizet, beleértve a csomagolás költségeit is.


1.3 A Teljes ár az ár és a szállítási díj összege;


1.4 Az ÁFA az alkalmazandó jogszabályok szerinti hozzáadottérték-adó;


1.5 A webáruház az általunk üzemeltetett online boltot jelenti a www.futcard.hu oldalon, ahol az Áruk megvásárlására sor kerül;

1.6 A számla a teljes árról az általános forgalmi adóról szóló törvénynek megfelelően kiállított adóigazolás;


1.7 Mi vagyunk a FutCard Kft. , székhelye: Cintorínska 248/2 038 53 Turany , személyi azonosító: 55979611, adószám: 2122150008, adószám: 2122150008, ÁFA-azonosító: SK2122150008 , bejegyezve a zsolnai kerületi bíróság cégjegyzékébe, részleg: Sro, betét száma: 83952/L. admin@futcard.hu , a jogszabályok által hivatkozott Eladó;

1.8 A Megrendelés az Ön visszavonhatatlan ajánlata arra, hogy szerződést kössön velünk az Áruk megvásárlására;


1.9 Áruk alatt mindent értünk, amit Ön a Webáruházban vásárolhat;


1.10 Felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi az Ön által megadott adatok tárolását, valamint az Ön által megrendelt Áruk és az Ön által kötött Szerződések történetének vezetését;

1.11 Ön a Webáruházunkban vásárló személy, akit jogilag Vevőnek nevezünk;


1.12 A Szerződés egy adásvételi szerződés, amelyet a megfelelően kitöltött, a Webáruházon keresztül elküldött Megrendelés alapján kötöttek meg, és abban a pillanatban jön létre, amikor Ön megkapja tőlünk a Megrendelés visszaigazolását.

2.Általános rendelkezések és utasítások

2.1 Az Áruk megvásárlása kizárólag a webáruház webes felületén keresztül lehetséges.

2.2 Az Áruk megvásárlásakor az Ön felelőssége, hogy minden információt helyesen és a valóságnak megfelelően adjon meg nekünk. Ezért az Ön által az Áruk megrendelésekor megadott információkat helyesnek és a valóságnak megfelelőnek tekintjük.

3. A szerződés megkötése

3.1 A Velünk kötött Szerződés kizárólag szlovák nyelven köthető.

3.2 A Szerződés megkötésére távolról, a webáruházon keresztül kerül sor, a távközlési eszközök használatának költségeit Ön viseli. Ezek a költségek azonban semmilyen módon nem különböznek az ezen eszközök használatáért (azaz különösen az internet-hozzáférésért) fizetett alapdíjtól, így Önnek nem kell számolnia a Teljes árat meghaladó, általunk felszámított többletköltségekkel. A Megrendelés elküldésével Ön beleegyezik a távoli kommunikációs eszközök használatába.

3.3 Ahhoz, hogy a szerződést megköthessük, Önnek létre kell hoznia egy megrendelés-tervezetet a Webáruházban. Ennek a javaslatnak a következő információkat kell tartalmaznia:

3. 3 a) A megvásárolni kívánt Árukra vonatkozó információkat (az E-shopban a „Készítse el a kártyáját ” gombra kattintva jelzi a megvásárolni kívánt árukat.

3. 3 b) Az Árra, a Szállítási Díjra, az ÁFA-ra, a Teljes Ár fizetési módjára és az Áruk kívánt szállítási módjára vonatkozó információk; ezek az információk a Rendelési javaslat létrehozásának részeként kerülnek megadásra a webáruház felhasználói környezetében, míg az Árra, a Szállítási Díjra, az ÁFA-ra és a Teljes Árra vonatkozó információk automatikusan az Ön által kiválasztott Áruk és azok szállítási módja alapján kerülnek megadásra;

3.3 c) az Ön azonosító adatai, amelyek lehetővé teszik számunkra az áruk kézbesítését, különösen a név, vezetéknév, szállítási cím, telefonszám és e-mail cím;

3.4 A Megrendelési javaslat létrehozása során a létrehozásig módosíthatja és ellenőrizheti az adatokat. Az ellenőrzés után az „Ellenőrzés és megrendelés” gomb megnyomásával a Megrendelés létrejön. A gomb megnyomása előtt azonban még meg kell erősítenie, hogy elolvasta és elfogadta a jelen Általános Szerződési Feltételeket, különben nem tudja létrehozni a Megrendelést. A jelölőnégyzet a megerősítésre és az elfogadásra szolgál. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomása után az összes kitöltött adat közvetlenül hozzánk kerül elküldésre.

3.5 Megrendelését a lehető leghamarabb visszaigazoljuk, miután azt átadtuk nekünk, a Megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenetben. A visszaigazolás tartalmazza a Megrendelés és a jelen Általános Szerződési Feltételek összefoglalóját. A Megrendelés általunk történő megerősítése jelenti a Szerződés megkötését köztünk és Ön között. A Megrendelés napján hatályos Általános Szerződési Feltételek a Szerződés szerves részét képezik.

3.6 Előfordulhat, hogy nem tudjuk visszaigazolni a megrendelését. Ezek főként olyan helyzetek, amikor az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy amikor Ön több Árut rendel, mint amennyit mi biztosítani tudunk. Azonban a webáruházban mindig előre tájékoztatjuk Önt az Áruk maximális mennyiségéről, így ez nem okozhat meglepetést Önnek. Abban az esetben, ha bármilyen okból nem tudjuk megerősíteni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és a Megrendeléstől módosított formában küldünk Önnek egy szerződéskötési ajánlatot. A Szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti az ajánlatunkat.

3.7 Abban az esetben, ha a webáruházban vagy a megrendelési ajánlatban nyilvánvalóan téves ár van feltüntetve, különösen technikai hiba miatt, nem vagyunk kötelesek az árut ezen az áron szállítani Önnek, még akkor sem, ha Ön visszaigazolást kapott a megrendelésről, és így a szerződés megkötésre került. Ilyen esetben haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot, és a Megrendeléshez képest módosított formában új Szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatot küldünk Önnek. Az új Szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti az ajánlatunkat. Abban az esetben, ha Ön az ajánlatunk elküldését követő 3 napon belül sem erősíti meg ajánlatunkat, jogosultak vagyunk elállni a megkötött Szerződéstől. Nyilvánvaló hibának minősül az Árban például az a helyzet, amikor az Ár nem felel meg a más eladóknál szokásos árnak, vagy amikor egy plusz számjegy hiányzik vagy hiányzik.

3.8 A Szerződés megkötése esetén Ön felel a Teljes Ár megfizetéséért.

3.9 Bizonyos esetekben lehetővé tesszük, hogy az Áruk megvásárlására utalvány segítségével kedvezményt vehessen igénybe. A kedvezmény igénybevételéhez a kupon kódját a Megrendelési javaslaton belül az előre megadott mezőbe kell beírnia. Ha ezt megteszi, az Áruk kedvezményesen kerülnek az Ön rendelkezésére bocsátásra.

4. Ár és fizetési feltételek, tulajdonjog fenntartása

4.1 Az árat mindig feltüntetjük a webáruházban, a megrendelési ajánlatban és a szerződésben. Abban az esetben, ha az E-shopban az Árukra megadott Ár és a Megrendelés-tervezetben megadott Ár között eltérés van, a Megrendelés-tervezetben megadott Ár az irányadó, és az mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelési javaslat tartalmazza a szállítási árat is, illetve azokat a feltételeket, amelyek mellett a szállítás ingyenes.

4.2 A teljes ár tartalmazza az ÁFA-t, beleértve a külön jogszabályokban előírt valamennyi díjat.

4.3 A Teljes Ár megfizetése a Szerződés megkötésekor és az Áruk leszállítását megelőzően válik szükségessé Öntől. A Teljes Ár megfizetését a következő módokon teljesítheti:

4.3.

a) Banki átutalással. A fizetés teljesítéséhez szükséges információkat a Megrendelés visszaigazolásának részeként küldjük el Önnek. Banki átutalással történő fizetés esetén a Teljes ár 14 napon belül fizetendő.

4.3. b) Kártyával online. Ebben az esetben a fizetés a https://www.globalpayments.sk/sk-sk fizetési portálon keresztül történik, és a fizetésre a fizetési portál feltételei vonatkoznak, amelyek a következő címen érhetők el: www.globalpayments.sk. Az online kártyás fizetés esetén a teljes ár 14 napon belül fizetendő.

4.3.c) Készpénz utánvétellel. Ebben az esetben a fizetés az áru átadásakor, az áru átadása ellenében történik. Az utánvétes fizetés esetén a teljes ár az Áruk átvételekor fizetendő.

4.4 A számlát a teljes ár kifizetését követően elektronikus formában állítjuk ki, és a Megrendelésben megadott e-mail címre küldjük. A számlát fizikailag is csatolják az Árukhoz.

4.5 Az Áruk tulajdonjoga csak a Teljes ár kifizetése és az Áruk átvétele után száll át Önre. Banki átutalással történő fizetés esetén a Teljes ár a számlánkon történő jóváírással kerül kiegyenlítésre, egyébként a fizetéskor kerül kiegyenlítésre.

5. Az áru véletlen megsemmisülésének vagy véletlen károsodásának kockázatának áthárítása a szállítás során, a vásárlás tárgya.

5.1 Az árut az Ön által választott módon szállítják ki Önnek, és a következő lehetőségek közül választhat;

5.1. a) Szállítás az adagolási pontra Packeta

5.1. b) Szállítás a címre 

5.2 Az áru a Magyar Köztársaság területén belül szállítható.

5.3Kötelesek vagyunk haladéktalanul, de legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 napon belül leszállítani Önnek az árut. A Szerződés teljesítése során olyan tények merülhetnek fel, amelyek befolyásolják az Ön által megrendelt Áruk leszállításának időpontját. A szállítási határidő változásáról és a megrendelt Áruk új, várható szállítási időpontjáról haladéktalanul tájékoztatjuk Önt e-mailben, az Ön Szerződésből való elállási jogának sérelme nélkül. Az Áruk új szállítási időpontjáról szóló értesítésünk tartalmazza az Önhöz intézett kérésünket, hogy közölje Önnel, ragaszkodik-e az Ön által megrendelt Áruknak az új időpontra történő leszállításához. Személyes, nálunk történő átvétel esetén minden esetben e-mailben értesítjük Önt az Áruk átvételének lehetőségéről.

5.4 az Áruknak a fuvarozótól történő átvételekor az Ön felelőssége, hogy ellenőrizze az Áruk csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen sérülés esetén azonnal értesítse a fuvarozót és minket erről a tényről. Abban az esetben, ha a csomagoláson olyan sérülést észlelünk, amely manipulációra és babrálásra utal, nem az Ön kötelessége átvenni az Árut a fuvarozótól.

5.5 Ön köteles az árut a megbeszélt helyen és időben átvenni. Ha Ön nem veszi át az árut az előző mondatnak megfelelően, e-mailben értesítjük Önt arról, hogy hol veheti át az árut, beleértve az átvétel határidejét is, vagy az Ön írásbeli kérése alapján, amelyet legkésőbb 14 nappal attól az időponttól számítva, amikor Önnek az árut át kellett volna vennie, újból kiszállítjuk Önnek az árut, és Ön vállalja, hogy az áru újbóli kiszállításával kapcsolatos összes költséget megfizeti nekünk. Abban az esetben, ha Ön megszegi az Áruk átvételére vonatkozó kötelezettségét, kivéve a jelen Feltételek 6.4. pontja szerint, ez nem eredményezi az Áruk Önnek történő átadására vonatkozó kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az Áruk átvételének elmulasztása nem jelenti a köztünk és Ön között létrejött szerződés felbontását. Ha Ön nem veszi át az árukat, még akkor sem, ha Ön az árukat egy további határidőn belül nem veszi át, jogosultak vagyunk elállni a szerződéstől az Ön szerződésszegése miatt. Ha úgy döntünk, hogy élünk a szóban forgó jogunkkal, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor az elállást kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti az áruk leszállításának megkísérlésével járó tényleges költségek összegének megfelelő kártérítési igényt, illetve az esetleges további kártérítési igényeket.

5.6 Ha az Ön oldalán felmerülő okok miatt az Áruk szállítása ismételten vagy a Szerződésben foglaltaktól eltérő módon történik, az Ön kötelessége, hogy megtérítse nekünk az ilyen ismételt szállítással kapcsolatos költségeket. Az ezen költségek megfizetésére vonatkozó fizetési részleteket a Szerződésben megadott e-mail címére küldjük Önnek, és azok az e-mail kézhezvételétől számított 14 napon belül esedékesek.

5.7 Az áruk károsodásának kockázata akkor száll át Önre, amikor Ön átveszi az árut. Abban az esetben, ha Ön nem veszi át az Árut, kivéve az 5.1. pontban foglaltakat, az Ön felelőssége, hogy ellenőrizze az Áru csomagolásának sértetlenségét az Áru átvételekor a fuvarozótól, és hogy az Árut ért bármilyen sérülés esetén haladéktalanul értesítse a fuvarozót és minket. Amennyiben a csomagoláson olyan sérülések keletkeznek, amelyek manipulációra és a szállítmányba való behatolásra utalnak, az Ön nem köteles az Árut a fuvarozótól átvenni. A jelen feltételek, az Áruk véletlen megsemmisülésének és véletlen romlásának kockázata abban az időpontban száll át Önre, amikor lehetősége volt az Áruk átvételére, de Önön kívül álló okokból nem vette át. Az Áruk véletlen megsemmisülésének és véletlen megromlásának veszélyének átszállása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, károsodásával vagy értékcsökkenésével kapcsolatos valamennyi következményt.

6. Hibákért való felelősségből eredő jogok

6.1 Bevezetés a hibákért való felelősségbe

6.1.1 Vállaljuk, hogy az árukat a kívánt minőségben, mennyiségben és hibátlanul szállítjuk Önnek.

6.1.2 Az áru átvételekor az áru bármilyen hibájáért felelősséggel tartozunk. Nem vállalunk felelősséget a használt áruk használatból vagy elhasználódásból eredő hibáiért. Az alacsonyabb áron értékesített áruk esetében nem vállalunk felelősséget az olyan hibákért, amelyekért alacsonyabb árban állapodtak meg.

6.1.3 Az általános jótállási idő 24 hónap. A jótállási idő az áruk Ön általi átvételétől kezdődik.

6.1.4 Ha az Áruk kicserélésre kerülnek, a jótállási időszak az új Áruk Ön általi átvételének időpontjától kezdődik újra.

6.1.5 Az Ön felelősségi jogai az Áruk hibáiért, amelyekre a jótállási időszak vonatkozik, megszűnnek, ha Ön nem gyakorolja azokat a jótállási időszakon belül. A romlandó áruk esetében azonban legkésőbb a vásárlást követő napon gyakorolnia kell a felelősségre vonatkozó jogait, különben jogai megszűnnek.

6.2 Garantáljuk, hogy az Áruk véletlen megsemmisülésének és véletlen romlásának kockázata akkor száll át Önre, amikor Ön a 4.1. cikkel összhangban átveszi az Árut. Az Áruk károsodásának kockázata akkor száll át Önre, amikor Ön az Árut birtokba veszi. Abban az esetben, ha Ön nem veszi át az Árut, kivéve a 4.4.4. cikkel összhangban. Amikor Ön átveszi az Árut a fuvarozótól, az Ön felelőssége, hogy ellenőrizze az Áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen sérülés esetén haladéktalanul értesítse a fuvarozót és minket a sérülésről. Amennyiben a csomagoláson olyan sérülések keletkeznek, amelyek manipulációra és a szállítmányba való behatolásra utalnak, az Ön nem köteles átvenni az Árut a fuvarozótól. Ezek a feltételek, az Áruk véletlen megsemmisülésének és véletlen romlásának kockázata abban az időpontban száll át Önre, amikor lehetősége volt az Áruk átvételére, de Önön kívül álló okokból nem vette át. Az Áruk véletlen megsemmisülésének és véletlen megromlásának veszélyének átszállása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, károsodásával vagy értékcsökkenésével kapcsolatos valamennyi következményt. Feltéve, hogy az Áruk hibátlanok, különösen, hogy:

6.2 a) rendelkezik azokkal a jellemzőkkel, amelyekről Önnel megállapodtunk, és – kifejezett megállapodás hiányában – azokkal, amelyeket az Áruk leírásakor megadtunk, vagy amelyek az Áruk jellegéből adódóan elvárhatók;

6.2. b) alkalmas az általunk meghatározott célokra vagy az ilyen típusú áruk esetében szokásos célokra;

6.2.c) megfelel az elfogadott minta minőségének vagy kivitelezésének, ha a minőséget vagy kivitelezést a minta alapján határozták meg;

6.2.d) a megfelelő mennyiségben és súlyban;

6.2.e) megfelel a külön jogszabályokban előírt követelményeknek;

6.2.f) nem terhelik harmadik felek jogai.

6.3 A hibákért való felelősségi jog gyakorlásának feltételei (reklamációk)

6.3.1 Ha az árut törött vagy sérült csomagolásban szállítják Önnek, vagy ha a csomag nyilvánvalóan túl könnyű, kérjük, hogy ne vegye át az ilyen árut a szállító cégtől, és azonnal értesítsen minket e-mailben a admin@futcard.hu címen. Nyilvánvaló hibák (pl. mechanikai sérülés) esetén Ön köteles indokolatlan késedelem nélkül reklamációt benyújtani az alábbi 7.4.1. pontban meghatározott módon. Figyelmen kívül hagyjuk az áruk nyilvánvaló hibái miatt később benyújtott igényt, beleértve az áruk hiányosságából álló hibát is.

6.3.2 Ön köteles az egyéb hibákért (rejtett hibákért) való felelősségi jogát az alábbi 7.4.1. pont szerinti módon indokolatlan késedelem nélkül gyakorolni, miután Ön felfedezte az áru hibáját, de legkésőbb a jótállási idő lejártáig.

6.3.3 A garancia kizárólag az Áruk gyártási hibáira és a mechanikai sérülések által okozott hibákra terjed ki. Különösen nem lehet felelősséget vállalni az elhasználódás, mechanikai sérülés, az Áruk nem megfelelő körülmények között történő használata stb. által okozott hibákért.

6.3.4 Ön nem jogosult a hiba miatti felelősségre vonásra, ha a hibáról az Áruk átvétele előtt tudomása volt, vagy ha mi értesítettük Önt a hibáról, vagy ha emiatt az Áruk árából ésszerű árengedményt kapott.

6.4 Felelősségi jogok gyakorlása (követelések)

6.4.1Abban az esetben, ha az Áruk hibásak, azaz különösen, ha a bevezető záradékban foglalt, a hibákért való felelősségre vonatkozó feltételek valamelyike nem teljesül, Ön értesíthet minket a hibáról, és gyakorolhatja a hibákért való felelősségből eredő jogait (azaz reklamálhatja az Árut) az azonosító adatainkban szereplő címeinkre küldött e-mailben vagy levélben, vagy személyesen a telephelyünkön. Használhatja az általunk biztosított, az Általános Szerződési Feltételek 1. számú mellékleteként csatolt reklamációs formanyomtatvány mintáját is.

6.4.2A kárigény bejelentésében kérjük, adja meg különösen az Áruk hibájának leírását és az Ön azonosító adatait, beleértve azt az e-mail címet, amelyre értesítést kíván kapni a kárigény kezelésének módjáról, valamint jelölje meg, hogy a 7.5.4.-7.5.8. pontokban meghatározott felelősségi igények közül melyikre tart igényt.

6.4.3 A reklamáció benyújtásakor kérjük, hogy az Áruk megvásárlását igazoló bizonylatot (számlát) is nyújtson be nekünk annak bizonyítására, hogy Ön tőlünk vásárolta azokat, ellenkező esetben nem vagyunk kötelesek elfogadni a reklamációját.

6.4.4 A reklamációs eljárás megkezdésének időpontját a hibás Áruknak a vonatkozó dokumentumokkal együtt történő átadásának időpontjának tekintjük (a 7.4.3. pont szerint). Abban az esetben, ha a reklamációja hiányos (különösen olvashatatlan, nem egyértelmű, nem érthető, nem tartalmazza a szükséges dokumentumokat stb.), arra kérjük Önt, hogy a reklamációt írásban, különösen e-mailben egészítse ki. Ebben az esetben a panaszeljárás a hiánytalanul kitöltött beadványa beérkezésének napján kezdődik.

6.4.5 Ha Ön a jelen cikk 7.4.4. pontja szerint benyújtott követelését indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a jelen cikk 7.4.4. pontja szerinti értesítésünk kézhezvételétől számított 10 napon belül nem teljesíti, az Ön által benyújtott követelést indokolatlannak tekintjük.

6.5 A panasz kezelése

6.5.1. Az Ön döntése alapján, hogy a módosított Polgári Törvénykönyvről szóló 40/1964. sz. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 622. §-a és 623. §-a szerinti (a 7.5.4.-7.5.8. pontokban meghatározott) jogok közül melyiket igényli, haladéktalanul, komplex esetben legkésőbb az igény bejelentésétől számított 3 munkanapon belül meghatározzuk az igénykezelés módját. Indokolt esetekben, különösen, ha az Áruk állapotának összetett műszaki felmérése szükséges, legkésőbb az Ön reklamációjának benyújtásától számított 30 napon belül.

6.5.2 A követelés kezelésének meghatározása után a követelést azonnal kezeljük; indokolt esetben a követelést később is kezelhetjük; a követelés kezelése azonban nem tarthat tovább a követelés benyújtásától számított 30 napnál. A reklamáció feldolgozására rendelkezésre álló határidő lejárta után Önnek joga van elállni a szerződéstől, vagy joga van az árut új árura cserélni, amennyiben lehetséges.

6.5.3 A panaszról a panasz benyújtásától számított 30 napon belül kötelesek vagyunk írásos igazolást kiállítani, és a panaszról e-mailben tájékoztatjuk Önt. Ha a reklamációt elfogadjuk, javított Árut küldünk Önnek, vagy az Árut új Árura cseréljük ki, vagy visszatérítjük az áruért fizetett árat, kivéve, ha másként állapodunk meg.

6.5.4 Ha olyan hibáról van szó, amelyet ki tudunk javítani, Önnek joga van a hiba ingyenes, időben és megfelelő módon történő kijavíttatásához. Az Áruk hibáját indokolatlan késedelem nélkül kijavítjuk.

6.5.5A hiba kijavítása helyett Ön kérheti az Áruk kicserélését, vagy ha a hiba csak az Áruk egy részét érinti, annak a résznek a cseréjét, feltéve, hogy az Áruk árához vagy a hiba súlyosságához képest nem merülnek fel aránytalan költségek.

6.5.6 Az Áruk hibájának kijavítása helyett bármikor kicserélhetjük a hibás Árut hibátlan Árukra, ha ez nem okoz Önnek komoly kellemetlenséget.

6.5.7 Ha az Árukban olyan hiba van, amelyet nem lehet kijavítani, és amely megakadályozza Önt abban, hogy az Árukat megfelelően úgy használja, mintha azok hibátlanok lennének, Önnek joga van az Áruk kicserélésére, vagy joga van a Szerződéstől elállni. Ugyanezek a jogok megilletik Önt akkor is, ha a hiba javítható ugyan, de a javítást követően a hiba megismétlődése vagy a hibák nagyobb száma miatt nem tudja megfelelően használni az árukat.

6.5.8 Ha egyéb javíthatatlan hiba van, Ön jogosult az Áruk árából ésszerű árengedményre.

6.5.9 A reklamációt a javított Áruk átadásával, az Áruk kicserélésével, az Áruk árának visszatérítésével, az Áruk árából ésszerű árengedmény fizetésével, a teljesítés (Áruk) átvételére vonatkozó írásbeli felhívással vagy a reklamáció indoklással ellátott elutasításával rendezzük.

6.6. A hibákért való felelősségből eredő jogok gyakorlására és az Árukkal kapcsolatos igényekre a 619. § és azt követő §-ok rendelkezései az irányadók. Polgári Törvénykönyv, a 250/2007. sz. törvény (Coll. 372/1990. sz. törvény a szabálysértésekről (a továbbiakban: fogyasztóvédelmi törvény), valamint a fogyasztóvédelemről szóló, módosított 372/1990. sz.

6.7 A távértékesítési szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló 102/2014. évi CXL. törvény (a továbbiakban: távértékesítési fogyasztóvédelmi törvény) módosított változata.

6.8 Ha Ön áruval kapcsolatos igényt támaszt:

a) az Áruk megvásárlását követő első 12 hónap során kizárólag szakmai értékelés alapján utasíthatjuk el az Ön igényét; a szakmai értékelés eredményétől függetlenül nem követeljük meg Öntől a szakmai értékelés költségének vagy a szakmai értékeléssel kapcsolatos egyéb költségeknek a megfizetését. A reklamáció elutasítását indokoló szakmai értékelés egy példányát a reklamáció benyújtásától számított 14 napon belül átadjuk Önnek

b)a vásárlástól számított 12 hónap elteltével, és mi elutasítottuk az ilyen reklamációt, a reklamációs dokumentumban feltüntetjük, hogy kinek küldheti el az árut szakmai értékelésre. Ha Ön az árukat szakértői értékelés céljából egy kijelölt személynek küldi el, a szakértői értékelés költségeit és az ezzel kapcsolatban ésszerűen felmerülő egyéb költségeket a szakértői értékelés eredményétől függetlenül mi viseljük. Ha Ön bizonyítja, hogy a szakvélemény bizonyítja a mi felelősségünket az Áruk hibájáért, akkor Ön újra igényt nyújthat be; a jótállási időszak nem jár le a szakvélemény elvégzése alatt. Az ismételt igényérvényesítés időpontjától számított 14 napon belül ki kell fizetnünk Önnek a szakvéleményezéssel kapcsolatban felmerült összes költséget, valamint az ezzel kapcsolatban felmerült ésszerű költségeket. Az ismételten érvényesített igényt nem lehet elutasítani.

6.9 Ha Ön vállalkozás, az Ön felelőssége, hogy a hibát indokolatlan késedelem nélkül jelezze és reklamálja, miután azt észlelte, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül.

6.10 Ha Ön fogyasztó, akkor az áru átvételétől számított 24 hónapon belül jogosult a fogyasztási cikkekben előforduló hibákért való felelősségre vonás jogát érvényesíteni.

6.11 Ezúton megfelelően tájékoztattuk Önt a Polgári Törvénykönyvről szóló 40/1964. sz. törvény 622. és 623. szakasza szerinti jogairól. A Szerződés megkötésével Ön megerősíti, hogy lehetősége volt elolvasni az Áruk igénybevételére vonatkozó feltételeket.

7. A szerződéstől való elállás

7.1 A Szerződéstől való elállás, azaz a köztünk és Ön között fennálló szerződéses kapcsolat megszűnése annak kezdetétől, a jelen cikkben vagy az Általános Szerződési Feltételek egyéb olyan rendelkezéseiben meghatározott okokból és módon történhet, amelyekben az elállás lehetősége kifejezetten szerepel.

7.2 Ha Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az árut nem üzleti tevékenysége keretében vásárolja meg, a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény 7. szakaszának rendelkezései szerint az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül jogosult elállni a szerződéstől. Ha olyan szerződést kötöttünk, amely többféle árutípust vagy az áru több részének szállítását foglalja magában, ez az időszak az áru utolsó részének leszállításának napján kezdődik, ha pedig olyan szerződést kötöttünk, amelynek értelmében az árut rendszeresen és ismételten szállítjuk Önnek, akkor az első szállítás leszállításának napján kezdődik. Ön bármely bizonyítható módon elállhat a Szerződéstől (különösen az azonosító adataink mellett megadott címünkre küldött e-mail vagy levél útján). Az elálláshoz használhatja az általunk biztosított, a Feltételek 2. számú mellékleteként csatolt elállási formanyomtatvány mintáját is.

7.3 Ön azonban még fogyasztóként sem állhat el a Szerződéstől, ha a Szerződés tárgya:

7.3.a) olyan áruk eladása, amelyek ára a pénzügyi piac általunk nem befolyásolható ármozgásaitól függ, és amelyek az elállási idő alatt bekövetkezhetnek;

7.3.b) olyan alkoholtartalmú italok értékesítése, amelyek árában a Szerződés megkötésekor állapodtunk meg, amelyek szállítására a Szerződés megkötését követő 30 napig nem kerülhet sor, és amelyek ára a pénzügyi piac általunk nem befolyásolható ármozgásaitól függ;

7.3.c) olyan áruk értékesítése, amelyeket az Ön egyedi igényei szerint készítettek, amelyeket kifejezetten az Ön számára készítettek, vagy amelyeket kifejezetten egyetlen fogyasztó számára terveztek;

7.3.d) olyan áruk értékesítése, amelyek gyors romlásnak vagy romlandóságnak vannak kitéve, valamint olyan áruk, amelyeket a szállítást követően elválaszthatatlanul összekevertek egy másikkal;

7.3.e) a védőcsomagolásba zárt olyan áruk értékesítése, amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak a visszaküldésre, és amelyek védőcsomagolása a szállítást követően megsérült;

7.3.f) a védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, képfelvételek, audiovizuális felvételek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, amennyiben az eredeti csomagolás sérült;

7.3.g) időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződések szerinti értékesítést és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését;

7.3.h) elektronikus tartalom szolgáltatása, kivéve, ha azt kézzelfogható adathordozón nyújtották, és azt az Ön előzetes kifejezett beleegyezésével az elállási határidő lejárta előtt nyújtották, és mi értesítettük Önt arról, hogy nincs joga elállni a szerződéstől.

7.4. A jelen pont szerinti elállási határidő betartottnak minősül, ha Ön az adott határidőn belül értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a Szerződéstől.

7.5 Ha Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az árut nem üzleti tevékenysége keretében vásárolja meg, a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény 7. szakaszának rendelkezései szerint az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül jogosult elállni a szerződéstől. Ha olyan szerződést kötöttünk, amely többféle árutípust vagy az áru több részének szállítását foglalja magában, ez az időszak az áru utolsó részének leszállításának napján kezdődik, ha pedig olyan szerződést kötöttünk, amelynek értelmében az árut rendszeresen és ismételten szállítjuk Önnek, akkor az első szállítás leszállításának napján kezdődik. Ön bármely bizonyítható módon elállhat a Szerződéstől (különösen az azonosító adataink mellett megadott címünkre küldött e-mail vagy levél útján). Az elálláshoz használhatja az általunk biztosított, a Feltételek 2. számú mellékleteként csatolt elállási formanyomtatvány mintáját is. A Feltételek akkor tekinthetők fenntartottnak, ha Ön a Szerződés fennállása alatt értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a Szerződéstől.

7.6 A Szerződéstől való elállás esetén az árat az elállás tényleges időpontjától számított 14 napon belül visszatérítik arra a számlára, amelyről jóváírták, vagy arra a számlára, amelyet a Szerződéstől való elálláskor kiválasztottak. Az összeg azonban csak akkor kerül visszatérítésre, ha Ön az árut visszaküldte nekünk, vagy bizonyította, hogy azt visszaküldte nekünk.

7.7A távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény 7. cikke szerinti elállás esetén, ha Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az árut nem üzleti tevékenysége keretében vásárolja meg, a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény 7. cikkében foglalt rendelkezéseknek megfelelően az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül jogosult elállni a szerződéstől. Ha olyan szerződést kötöttünk, amely többféle árutípust vagy az áru több részének szállítását foglalja magában, ez a határidő az áru utolsó részének leszállítása napján kezdődik, ha pedig olyan szerződést kötöttünk, amelynek értelmében az árut rendszeresen és ismételten szállítjuk Önnek, ez a határidő az első szállítás leszállításának napján kezdődik. Ön bármely bizonyítható módon elállhat a Szerződéstől (különösen az azonosító adataink mellett megadott címünkre küldött e-mail vagy levél útján). Az elálláshoz használhatja az általunk biztosított, a Feltételek 2. számú mellékleteként csatolt elállási formanyomtatvány mintáját is. A Feltételek elállását követő 14 napon belül Ön köteles az Árukat visszaküldeni nekünk, illetve átadni nekünk vagy az általunk az áruk átvételére felhatalmazott személynek, és viseli az áruk hozzánk történő visszaküldésének költségeit. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az Áruk személyes átvételét vagy az általunk felhatalmazott személy általi átvételét vállaljuk. A határidőt akkor kell betartani, ha az árut legkésőbb a határidő utolsó napján adták át szállításra. Ön viszont jogosult arra, hogy mi visszatérítsük a Szállítási árat, de csak az áru kiszállítására általunk felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben.

7.8Ön felel a károkért abban az esetben, ha az Áruk károsodnak, mert Ön a természetük és jellemzőik miatt szükségesől eltérő módon kezeli azokat. Ilyen esetben az okozott kárt az Áruk hozzánk történő visszaküldését követően kiszámlázzuk Önnek, és a kiszámlázott összeg 14 napon belül fizetendő.

7.9 Jogunk van elállni a Szerződéstől, ha a készlet elfogyott, az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy ha a Szerződésben vállalt Áruk gyártója, importőre vagy beszállítója beszüntette a gyártást, vagy olyan lényeges változtatásokat eszközölt, amelyek lehetetlenné teszik számunkra a Szerződésből eredő kötelezettségeink teljesítését, vagy vis maior miatt, vagy ha még a tőlünk ésszerűen elvárható erőfeszítéseink ellenére sem tudjuk az Árut a jelen Feltételekben meghatározott határidőn belül leszállítani Önnek. Ilyen esetekben erről a tényről indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatjuk Önt, és a Szerződéstől való elállásról szóló értesítés dátumától számított 14 napon belül visszatérítjük a már kifizetett Áruk teljes árát. Az Árukért kifizetett Teljes Árat ugyanolyan módon térítjük vissza, mint ahogyan Ön a Teljes Árat kifizette, a visszatérítés más módjáról való megállapodásra vonatkozó jogunk sérelme nélkül, feltéve, hogy ezzel kapcsolatban nem számítunk fel további költségeket.

7.10 Akkor is jogosultak vagyunk elállni a szerződéstől, ha Ön nem vette át az árut attól a naptól számított 5 munkanapon belül, amikor Ön köteles volt átvenni az árut.

8.Panaszok és javaslatok benyújtása

8.1 Fogyasztóként Ön jogosult arra, hogy panaszait és kifogásait írásban, e-mailben nyújtsa be a admin@futcard.hu címre.

8.2 Panasza vagy panasza elbírálásáról az Ön e-mail címére küldött e-mailben tájékoztatjuk Önt.

8.3 A felügyeleti hatóság a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI), a Žilina régió SOI felügyelősége, székhelye: Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1, tel. 041/763 21 30.

8.4 Ha nem elégedett a panasza vagy panasza kezelésének módjával, panaszát elektronikusan is benyújthatja felülvizsgálatra a https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi weboldalon elérhető platformon keresztül.

9. Alternatív vitarendezés a fogyasztókkal

9.1 Önnek jogában áll jogorvoslatért fordulni hozzánk a admin@futcard.hu e-mail címen, ha nem elégedett azzal, ahogyan a panaszát kezeltük, vagy ha úgy véli, hogy megsértettük az Ön jogait. Ha nemleges választ adunk az Ön megkeresésére, vagy nem válaszolunk rá a megkeresés elküldésétől számított 30 napon belül, Önnek joga van alternatív vitarendezési kérelmet benyújtani egy alternatív vitarendezési szervezethez (a továbbiakban: „szervezet”) a fogyasztói jogviták alternatív rendezéséről, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló, módosított 391/2015. sz. törvény (a továbbiakban: „Alternatív vitarendezési törvény”) alapján.

9.2 A szervezetek az alternatív vitarendezésről szóló törvény 3. szakasza szerinti szervek és engedélyezett jogi személyek, amelyek listáját a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján teszik közzé. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

9.3 Ön az alternatív vitarendezésről szóló törvény 12. szakaszában meghatározott módon nyújthat be igényt.

9.4 Továbbá Ön jogosult online kezdeményezni a peren kívüli vitarendezést a https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297 vagy a https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK oldalon elérhető ODR platformon keresztül.

10. Záró rendelkezések

10.1 Az Önnel folytatott minden írásbeli levelezést e-mailben kézbesítjük. E-mail címünk az azonosító adataink mellett található. A levelezést a Szerződésben, az Ön felhasználói fiókjában megadott vagy az Ön által velünk felvett e-mail címre küldjük.

10.2 A Szerződést csak a kettőnk közötti írásbeli megállapodással lehet módosítani. Ugyanakkor jogosultak vagyunk a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására, de az ilyen módosítás nem érinti a már megkötött Szerződéseket, hanem csak a módosítás hatálybalépése után megkötött Szerződéseket. A módosításról azonban csak akkor értesítjük Önt, ha Ön felhasználói fiókot hozott létre (hogy rendelkezzen ezzel az információval arra az esetre, ha új Árukat rendelne, de a módosítás nem keletkeztet felmondási jogot, mivel nincs felmondható Szerződésünk), vagy a Szerződés alapján rendszeresen és visszatérően szállítunk Önnek Árukat. A változásról a változás hatályba lépése előtt legalább 14 nappal tájékoztatást küldünk Önnek az Ön e-mail címére. Ha a változásról szóló értesítés elküldésétől számított 14 napon belül nem kapunk értesítést Öntől, az új feltételek a Szerződésünk részévé válnak, és a változás hatálybalépésének időpontját követő következő áruszállításra vonatkoznak. A felmondási idő az Ön felmondása esetén 2 hónap.

10.3 Vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavar, alvállalkozói mulasztás stb.) esetén nem vagyunk felelősek a vis maior vagy előre nem látható események következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért, és ha ez az állapot 10 napnál hosszabb ideig fennáll, mi és Ön jogosultak vagyunk elállni a Szerződéstől.

10.4 Az Általános Szerződési Feltételek mellékletét képezi egy igénylőlapminta és egy elállási nyilatkozatminta.

10.5 A Szerződés, beleértve a Feltételeket is, elektronikusan archiválva van nálunk, de Ön számára nem hozzáférhető. Ön azonban mindig megkapja ezeket a Feltételeket és a Megrendelés visszaigazolását a Megrendelés összefoglalójával együtt e-mailben, így Ön mindig hozzáférhet a Szerződéshez a mi közreműködésünk nélkül. Javasoljuk, hogy mindig mentse el a Megrendelés visszaigazolását és a Feltételeket.

10.6 Na Našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

10.7 A FutCard.hu webáruház nem vállal felelősséget a megrendeléskor megadott futballklub logójáért. Mi a megrendelőink által megadott mellékletekkel dolgozunk.

10.8 Ezek az Általános Szerződési Feltételek 2022.11.01-én lépnek hatályba.

Príloha 1 – Formulár sťažnosti

Az Ön címe:

Panasz formanyomtatvány

Cím, kereszt- és vezetéknév:

Lakcím: 
E-mail cím: 
A megrendelés és a számla száma: 
A megrendelés dátuma: 
Az áru átvételének időpontja: 
Igénybe vett áru (név és kód): 
Az áru hibáinak leírása és mértéke: 

Az Eladó vásárlójaként kérem, hogy panaszomat az alábbiak szerint kezeljék:

Kérem, hogy a pénzemet térítsék vissza a bankszámlámra (IBAN)/egyéb módon.

 

Csatolmányok:

Dátum:

Képaláírás:

2. melléklet – Visszavonási formanyomtatvány

Címzett:

A távollevők között vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés keretében történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló, módosított 102/2014. sz. törvény (a továbbiakban: távértékesítési fogyasztóvédelmi törvény) értelmében kijelentem, hogy a szerződéstől elállok:

Cím, kereszt- és vezetéknév:

Cím:

E-mail cím:

Megrendelés és számla száma:

Megrendelés dátuma:

Az áru átvételének dátuma:

A visszaküldendő áru (név és kód):

A visszaküldés oka:

A kapott pénzösszegek visszaküldésének módja:

A pénzt a bankszámlámra (IBAN)/egyéb módszerrel kívánom visszatéríteni.

 

Értesítés a fogyasztónak: A távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény 10. § (4) bekezdése szerint az eladó jogosult a fogyasztótól az áru értékcsökkenésének megtérítését követelni, amely az áru olyan kezeléséből ered, amely meghaladja az áru tulajdonságainak és működőképességének megállapításához szükséges kezelést.

Időpont:

Aláírás:

Függelék:

Minden vásárlónak joga van a futballkártyáját a tényleges gyártás előtt megvizsgálni. Ezt az előnézetet a megrendelést követő 24 órán belül elküldjük az Ön e-mail címére. Az előnézetet 24 órán belül meg kell erősítenie vagy módosítania kell. Az előnézet elküldésétől számított 24 óra elteltével , ha a megrendelő nem válaszol az e-mailre, a kártyát legyártják és elküldik a megrendelő címére.

Shopping Cart