Adatvédelmi irányelvek (GDPR)

Általános információk személyes adatok kezeléséről.

Az oldal üzemeltetője felelős a személyes adatok kezeléséért az Európai Parlament és Tanács 2016/679/EU rendelete alapján, mely 2016. április 27-én született, és szól az egyének személyes adatainak kezelése során történő védelemről és az ilyen adatok szabad áramlásáról (továbbiakban: GDPR).

1. Érintett személy – vásárló/látogató a weboldalon, üzemeltető – az online áruház üzemeltetője.


2. Személyes adatok címzettjei: könyvelési társaság, futárszolgálatok (DHL, DPD, GLS, Packeta).


3. Érintett személy köteles valós és aktuális személyes adatokat megadni. Az érintett személy jogait az GDPR 3. fejezete szabályozza. Ide tartozik például a panasz benyújtásának joga a felügyeleti hatóságnál, az adatkezelés elleni tiltakozás jogai, a hozzáféréshez való jog a személyt érintő személyes adatokhoz, valamint a személyes adatok helyesbítésének, törlésének vagy kezelésük korlátozásának joga, továbbá az adatok hordozhatóságához való jog.

Személyes adatok kezelése a rendelés teljesítési céljából

1.Célok személyes adatok kezelésére: adószámla kiállítása, kapcsolatfelvétel a vásárlóval a rendeléssel kapcsolatban, szerződés teljesítése.

2.Személyes adatok kezelésének jogalapja: a) Személyes adatok kezelése (név, vezetéknév, titulus, utca és házszám, irányítószám, város) szükséges a Szlovák Köztársaság által kötött különleges törvény vagy nemzetközi szerződés alapján. Főleg a 222/2004-es törvény alapján, mely az általános forgalmi adóról szól. b) Személyes adatok kezelése (e-mail, telefonos kapcsolat) szükséges a szerződés teljesítéséhez.


3. Személyes adatok tárolási ideje – 20 év.

Személyes adatok kezelése marketinginformációk küldésének céljából.

A marketinginformációk küldésének céljából történő személyes adatok kezelése esetén az előzőbben említett általános személyes adatkezelési információk érvényesek, továbbá:

1. Célok személyes adatok kezelésére: marketinginformációk küldése.

2. Személyes adatok kezelésének jogalapja: Az GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja – az érintett személy kifejezte beleegyezését személyes adatainak egy vagy több meghatározott célra történő kezeléséhez.

3. Személyes adatok tárolási ideje – 5 év.

Személyes adatok kezelése sütik feldolgozásának céljából.

GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja – Az érintett személy kifejezte beleegyezését személyes adatainak egy vagy több meghatározott célra történő kezeléséhez.

A sütik feldolgozásának céljára vonatkozóan az előzőleg említett általános személyes adatkezelési információk érvényesek, továbbá:

1. Célok személyes adatok kezelésére: szolgáltatások nyújtása, reklámok személyre szabása, látogatottsági elemzés, Google AdWords, Google Analytics, Heureka.sk, Heureka.cz, Zboží.cz, Ceneo.pl, Facebook.com, Instagram.com

A cookie-k kis adatmennyiségek, amelyeket a szerverek küldenek a böngészőnek. A böngésző ezeket elmenti a felhasználó számítógépén. Minden további oldallátogatáskor a böngésző ezeket az adatokat visszaküldi a szervernek.

2. Személyes adatok kezelésének jogalapja: Az GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja – Az érintett személy kifejezte beleegyezését személyes adatainak egy vagy több meghatározott célra történő kezeléséhez.

3. Személyes adatok tárolási ideje – Az általunk használt cookie-fájlokat az élettartamuk alapján két alaptípusra lehet osztani. Rövid élettartamú, úgynevezett „session cookie“, amelyek csak ideiglenesek és a böngésző bezárásáig maradnak elmentve, valamint hosszabb élettartamú, úgynevezett „persistent cookie“, amelyek hosszabb ideig vagy addig maradnak elmentve eszközén, amíg manuálisan nem törlöd őket. A cookie-fájlok eszközödön való tartózkodási ideje a cookie maga és a böngésződ beállításaitól függ.

Garanciafeltételek és reklamáció.

Eladó 24 hónap garanciát vállal a termékre, a garancia a termék átvételének napjától számított. A Vásárlónak azonnal meg kell vizsgálnia a terméket annak átvétele után, és ha hibát észlel, azonnal köteles értesíteni az eladót. Az eladó nem felelős olyan hibákért, amelyeket a vásárló okozott. Ha az eladó kizárhatja a vásárló által okozott hibát, a vásárlónak joga van: a) elállni a szerződéstől b) kicserélni a terméket c) kérni egy megfelelő kedvezményt az ár részére A vásárlónak joga van reklamációt benyújtani postai vagy szállítási szolgáltatással, amelynek keretében elküldi a hibás terméket, beleértve a hibás termék másolatát és a reklamációra vonatkozó kérelmet, amely leírja a termék hibájának mértékét. Ha a kár a helytelen kezelés miatt következett be.

Teljes reklamációs rendeletünk szövegét megtalálja a Pénzvisszatérítési szabályzat szekcióban.

A reklamációs űrlapot megtalálja a Reklamációs űrlap oldalon.

Felügyeleti szerv: SOI Felügyelőség, Zsolnai kerületi Felügyelőség Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, Termékek technikai ellenőrzésének és fogyasztóvédelemnek szentelt részleg Telefonszám: 041/ 7632 130, Fax: 041/ 7632 139

A záró rendelkezések

Valamennyi az eladó és a vevő közötti kapcsolatot Szlovákia jogszabálya szabályozza. Az itt nem szabályozott ügyekre a Polgári Törvénykönyv és a 102/2014-es törvény az alkalmazandó, amely a távollevők között kötött szerződésekről és a vállalkozó üzlethelyiségen kívül megkötött szerződésekről szóló, valamint egyes törvények módosításáról szóló törvény.

Az eladó fenntartja a jogot, hogy a szerződéses feltételeket szükség esetén és jogszabályi változások esetén módosítsa.

A vevő az rendelés leadásával megerősíti, hogy elolvasta és megismerte a jelen Általános Üzleti Feltételeket, valamint az eladó Üzleti Feltételeit és Reklamációs Rendjét, megértette azok tartalmát, és teljes mértékben egyetért velük.

Shopping Cart